Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1621
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоляка, Наталія Юріївна-
dc.date.accessioned2023-12-09T06:36:12Z-
dc.date.available2023-12-09T06:36:12Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1621-
dc.description.abstractУ посібнику розкрито окремі аспекти ефективної реалізації міжпредметної інтеграції змісту навчання у початковій школі НУШ. Представлені методичні розробки інтегрованих уроків літературного читання, математики, української мови; я досліджую світ. Конспекти дадуть можливість вчителю подати матеріал з різних предметів як єдине ціле, розвивати розумову діяльність школярів, формувати позитивні моральні якості учнів і викликати у них бажання вчитися. Для вчителів, які працюють з учнями початкових класів, студентів педагогічних спеціальностей, вихователів ГПД, педагогів-організаторів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subjectНУШuk_UA
dc.subjectінтегровані урокиuk_UA
dc.subjectрозвиток розумової діяльності школярівuk_UA
dc.subjectформування позитивних моральних якостей учнівuk_UA
dc.titleІнтегровані уроки як один із методів розвитку творчих здібностей учнів Нової української школиuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Початкова освіта (усі галузі)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка_Коляка.pdf9,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.