Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1608
Назва: Інтелектуальна гра з теми "Кодування даних. Апвратно-програмне забезпечення комп'ютера"
Інші назви: Гра "Що? Де? Коли?" з теми "Кодування даних. Апвратно-програмне забезпечення комп'ютера"
Автори: Довгуша, Галина Василівна
Ключові слова: гра, двійковий код, операційна система, кроцесор, кодування даних, Що? Де? Коли?, тачпад, Стів Джобс, Ада Лавлайс, довжина двійкового коду
Дата публікації: 5-гру-2023
Короткий огляд (реферат): Матеріал розроблений у середовищі редактора презентацій Power Point у форматі гри "Що? Де? Коли?". Містить 13 запитань. Даний матеріал може бути використаний під час проведення підсумконого уроку з теми "Кодування даних та апаратне забезпечення" у 8 класі як під час очної, так і дистанційної форми навчання, а також при організації позакласної роботи з інформатики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1608
Розташовується у зібраннях:Інформатична освітня галузь

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кодування даних. Гра Що _Де_Коли.ppsm1,22 MBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.