Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1608
Назва: | Інтелектуальна гра з теми "Кодування даних. Апвратно-програмне забезпечення комп'ютера" |
Інші назви: | Гра "Що? Де? Коли?" з теми "Кодування даних. Апвратно-програмне забезпечення комп'ютера" |
Автори: | Довгуша, Галина Василівна |
Ключові слова: | гра, двійковий код, операційна система, кроцесор, кодування даних, Що? Де? Коли?, тачпад, Стів Джобс, Ада Лавлайс, довжина двійкового коду |
Дата публікації: | 5-гру-2023 |
Короткий огляд (реферат): | Матеріал розроблений у середовищі редактора презентацій Power Point у форматі гри "Що? Де? Коли?". Містить 13 запитань. Даний матеріал може бути використаний під час проведення підсумконого уроку з теми "Кодування даних та апаратне забезпечення" у 8 класі як під час очної, так і дистанційної форми навчання, а також при організації позакласної роботи з інформатики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1608 |
Розташовується у зібраннях: | Інформатична освітня галузь |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кодування даних. Гра Що _Де_Коли.ppsm | 1,22 MB | Unknown | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.