Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1608
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Довгуша, Галина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-08T20:19:18Z | - |
dc.date.available | 2023-12-08T20:19:18Z | - |
dc.date.issued | 2023-12-05 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1608 | - |
dc.description.abstract | Матеріал розроблений у середовищі редактора презентацій Power Point у форматі гри "Що? Де? Коли?". Містить 13 запитань. Даний матеріал може бути використаний під час проведення підсумконого уроку з теми "Кодування даних та апаратне забезпечення" у 8 класі як під час очної, так і дистанційної форми навчання, а також при організації позакласної роботи з інформатики. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | гра, двійковий код, операційна система, кроцесор, кодування даних, Що? Де? Коли?, тачпад, Стів Джобс, Ада Лавлайс, довжина двійкового коду | uk_UA |
dc.title | Інтелектуальна гра з теми "Кодування даних. Апвратно-програмне забезпечення комп'ютера" | uk_UA |
dc.title.alternative | Гра "Що? Де? Коли?" з теми "Кодування даних. Апвратно-програмне забезпечення комп'ютера" | uk_UA |
dc.type | Інтерактивна розробка | uk_UA |
dc.type | Презентація | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Інформатична освітня галузь |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кодування даних. Гра Що _Де_Коли.ppsm | 1,22 MB | Unknown | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.