Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1601
Назва: | Розвиток критичного мислення та впровадження медіаосвіти на уроках української мови та літератури |
Автори: | Ксьонз, Ольга Миколаївна |
Ключові слова: | українська мова українська література критичне мислення медіаграмотність інтерактивні методи навчання |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У цій брошурі розглянуто методику впровадження в навчальний процес медіаосвітніх технологій та розвиток критичного мислення, щоб усвідомлено сприймати навколишню дійсність. Розвиток критичного мислення – це одна з наскрізних задач, яку кожний учитель має розв’язувати щоденно. Навичка критично мислити дозволяє людині приймати зважені, обмірковані рішення, які потрібні й в особистому, і в суспільному житті. Уміння аналізувати інформацію, брати до уваги різні точки зору попри те, що не погоджуєшся з ними, об’ємна оцінка подій, явищ, прийняття рішень на основі аналізу даних, вміння «жити» в медійному просторі тощо, є важливими навичками для людини ХХІ століття. Сильне демократичне суспільство – це суспільство людей, що критично мислять. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1601 |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Мови і літератури” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ксьонз.pdf | 7,28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.