Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1601
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКсьонз, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-12-08T15:03:16Z-
dc.date.available2023-12-08T15:03:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1601-
dc.description.abstractУ цій брошурі розглянуто методику впровадження в навчальний процес медіаосвітніх технологій та розвиток критичного мислення, щоб усвідомлено сприймати навколишню дійсність. Розвиток критичного мислення – це одна з наскрізних задач, яку кожний учитель має розв’язувати щоденно. Навичка критично мислити дозволяє людині приймати зважені, обмірковані рішення, які потрібні й в особистому, і в суспільному житті. Уміння аналізувати інформацію, брати до уваги різні точки зору попри те, що не погоджуєшся з ними, об’ємна оцінка подій, явищ, прийняття рішень на основі аналізу даних, вміння «жити» в медійному просторі тощо, є важливими навичками для людини ХХІ століття. Сильне демократичне суспільство – це суспільство людей, що критично мислять.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectукраїнська моваuk_UA
dc.subjectукраїнська літератураuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectмедіаграмотністьuk_UA
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk_UA
dc.titleРозвиток критичного мислення та впровадження медіаосвіти на уроках української мови та літературиuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ксьонз.pdf7,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.