Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1601
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ксьонз, Ольга Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-08T15:03:16Z | - |
dc.date.available | 2023-12-08T15:03:16Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1601 | - |
dc.description.abstract | У цій брошурі розглянуто методику впровадження в навчальний процес медіаосвітніх технологій та розвиток критичного мислення, щоб усвідомлено сприймати навколишню дійсність. Розвиток критичного мислення – це одна з наскрізних задач, яку кожний учитель має розв’язувати щоденно. Навичка критично мислити дозволяє людині приймати зважені, обмірковані рішення, які потрібні й в особистому, і в суспільному житті. Уміння аналізувати інформацію, брати до уваги різні точки зору попри те, що не погоджуєшся з ними, об’ємна оцінка подій, явищ, прийняття рішень на основі аналізу даних, вміння «жити» в медійному просторі тощо, є важливими навичками для людини ХХІ століття. Сильне демократичне суспільство – це суспільство людей, що критично мислять. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | українська мова | uk_UA |
dc.subject | українська література | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | медіаграмотність | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні методи навчання | uk_UA |
dc.title | Розвиток критичного мислення та впровадження медіаосвіти на уроках української мови та літератури | uk_UA |
dc.type | Посібник | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Мови і літератури” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ксьонз.pdf | 7,28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.