Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1598
Назва: Метод “спрямованого читання” на уроках української мови й літератури
Автори: Шварц, Наталія Йосипівна
Ключові слова: українська мова
українська література
критичне мислення
спрямоване читання
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Уміння читати й розуміти прочитане, ставити питання, доводити свою позицію - це важливі навички сучасної людини. А однією із ключових компетентностей, на формування якої спрямована Нова українська школа, є розвиток критичного мислення, яке не можливе без читання. Методична розробка є намаганням висвітлити можливості використання одного із методів критичного мислення. Цей метод має назву “Спрямоване читання” і може активно використовуватися на уроках української мови й літератури з метою більш продуктивної організації роботи з текстом. Спрямоване читання може використовуватися у зв’язці з іншими методами й прийомами розвитку критичного мислення та синхронізується із текстоцентричною технологією. Автор подає розробки навчальних занять з української мови та літератури в 10-11 класах, які побудовані на основі застосування методу “спрямованого читання”. Методичний матеріал буде цікавий учителям та студентам-філологам.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1598
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка Шварц .pdf955,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.