Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1598
Назва: | Метод “спрямованого читання” на уроках української мови й літератури |
Автори: | Шварц, Наталія Йосипівна |
Ключові слова: | українська мова українська література критичне мислення спрямоване читання |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Уміння читати й розуміти прочитане, ставити питання, доводити свою позицію - це важливі навички сучасної людини. А однією із ключових компетентностей, на формування якої спрямована Нова українська школа, є розвиток критичного мислення, яке не можливе без читання. Методична розробка є намаганням висвітлити можливості використання одного із методів критичного мислення. Цей метод має назву “Спрямоване читання” і може активно використовуватися на уроках української мови й літератури з метою більш продуктивної організації роботи з текстом. Спрямоване читання може використовуватися у зв’язці з іншими методами й прийомами розвитку критичного мислення та синхронізується із текстоцентричною технологією. Автор подає розробки навчальних занять з української мови та літератури в 10-11 класах, які побудовані на основі застосування методу “спрямованого читання”. Методичний матеріал буде цікавий учителям та студентам-філологам. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1598 |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Мови і літератури” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розробка Шварц .pdf | 955,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.