Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1598
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шварц, Наталія Йосипівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-08T15:02:50Z | - |
dc.date.available | 2023-12-08T15:02:50Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1598 | - |
dc.description.abstract | Уміння читати й розуміти прочитане, ставити питання, доводити свою позицію - це важливі навички сучасної людини. А однією із ключових компетентностей, на формування якої спрямована Нова українська школа, є розвиток критичного мислення, яке не можливе без читання. Методична розробка є намаганням висвітлити можливості використання одного із методів критичного мислення. Цей метод має назву “Спрямоване читання” і може активно використовуватися на уроках української мови й літератури з метою більш продуктивної організації роботи з текстом. Спрямоване читання може використовуватися у зв’язці з іншими методами й прийомами розвитку критичного мислення та синхронізується із текстоцентричною технологією. Автор подає розробки навчальних занять з української мови та літератури в 10-11 класах, які побудовані на основі застосування методу “спрямованого читання”. Методичний матеріал буде цікавий учителям та студентам-філологам. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | українська мова | uk_UA |
dc.subject | українська література | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | спрямоване читання | uk_UA |
dc.title | Метод “спрямованого читання” на уроках української мови й літератури | uk_UA |
dc.type | Посібник | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Мови і літератури” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розробка Шварц .pdf | 955,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.