Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1598
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШварц, Наталія Йосипівна-
dc.date.accessioned2023-12-08T15:02:50Z-
dc.date.available2023-12-08T15:02:50Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1598-
dc.description.abstractУміння читати й розуміти прочитане, ставити питання, доводити свою позицію - це важливі навички сучасної людини. А однією із ключових компетентностей, на формування якої спрямована Нова українська школа, є розвиток критичного мислення, яке не можливе без читання. Методична розробка є намаганням висвітлити можливості використання одного із методів критичного мислення. Цей метод має назву “Спрямоване читання” і може активно використовуватися на уроках української мови й літератури з метою більш продуктивної організації роботи з текстом. Спрямоване читання може використовуватися у зв’язці з іншими методами й прийомами розвитку критичного мислення та синхронізується із текстоцентричною технологією. Автор подає розробки навчальних занять з української мови та літератури в 10-11 класах, які побудовані на основі застосування методу “спрямованого читання”. Методичний матеріал буде цікавий учителям та студентам-філологам.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectукраїнська моваuk_UA
dc.subjectукраїнська літератураuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectспрямоване читанняuk_UA
dc.titleМетод “спрямованого читання” на уроках української мови й літературиuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка Шварц .pdf955,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.