Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1585
Назва: Навчання через гру на уроках української мови та літератури
Автори: Марчак, Ірина Василівна
Ключові слова: українська мова
українська література
ключові компетентності сучасної мовно-літературної освіти
ігрові технології
техніки візуалізації мислення
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Одне з важливих завдань нової української школи полягає не лише в необхідності навчити дітей самостійно шукати інформацію, а й в умінні швидко її запам’ятовувати. Серед особливостей сучасної комунікації, на думку дослідників, важливу роль відіграє візуальний контент. Зацікавити, вмотивувати учнів до вивчення предмету можна шляхом уникнення одноманітності, шаблонності в роботі, використовуючи ігрові методи навчання, які збуджують пізнавальний інтерес і стимулюють до самостійного мислення школярів У збірнику подано теоретичний матеріал щодо використання ігрових методик навчання української мови і літератури у 5 класі, практичні розробки дидактичних вправ, поради щодо створення ментальних карт. Рекомендовано учителям української мови і літератури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1585
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка_Марчак.pdf5,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.