Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1585
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Марчак, Ірина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-08T14:40:25Z | - |
dc.date.available | 2023-12-08T14:40:25Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1585 | - |
dc.description.abstract | Одне з важливих завдань нової української школи полягає не лише в необхідності навчити дітей самостійно шукати інформацію, а й в умінні швидко її запам’ятовувати. Серед особливостей сучасної комунікації, на думку дослідників, важливу роль відіграє візуальний контент. Зацікавити, вмотивувати учнів до вивчення предмету можна шляхом уникнення одноманітності, шаблонності в роботі, використовуючи ігрові методи навчання, які збуджують пізнавальний інтерес і стимулюють до самостійного мислення школярів У збірнику подано теоретичний матеріал щодо використання ігрових методик навчання української мови і літератури у 5 класі, практичні розробки дидактичних вправ, поради щодо створення ментальних карт. Рекомендовано учителям української мови і літератури. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | українська мова | uk_UA |
dc.subject | українська література | uk_UA |
dc.subject | ключові компетентності сучасної мовно-літературної освіти | uk_UA |
dc.subject | ігрові технології | uk_UA |
dc.subject | техніки візуалізації мислення | uk_UA |
dc.title | Навчання через гру на уроках української мови та літератури | uk_UA |
dc.type | Посібник | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Мови і літератури” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розробка_Марчак.pdf | 5,07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.