Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1585
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарчак, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2023-12-08T14:40:25Z-
dc.date.available2023-12-08T14:40:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1585-
dc.description.abstractОдне з важливих завдань нової української школи полягає не лише в необхідності навчити дітей самостійно шукати інформацію, а й в умінні швидко її запам’ятовувати. Серед особливостей сучасної комунікації, на думку дослідників, важливу роль відіграє візуальний контент. Зацікавити, вмотивувати учнів до вивчення предмету можна шляхом уникнення одноманітності, шаблонності в роботі, використовуючи ігрові методи навчання, які збуджують пізнавальний інтерес і стимулюють до самостійного мислення школярів У збірнику подано теоретичний матеріал щодо використання ігрових методик навчання української мови і літератури у 5 класі, практичні розробки дидактичних вправ, поради щодо створення ментальних карт. Рекомендовано учителям української мови і літератури.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectукраїнська моваuk_UA
dc.subjectукраїнська літератураuk_UA
dc.subjectключові компетентності сучасної мовно-літературної освітиuk_UA
dc.subjectігрові технологіїuk_UA
dc.subjectтехніки візуалізації мисленняuk_UA
dc.titleНавчання через гру на уроках української мови та літературиuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка_Марчак.pdf5,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.