Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1578
Назва: | Впровадження технології критичного мислення під час екологічного виховання в процесі вивчення фізики |
Автори: | Хлібко, Любов Федотівна |
Ключові слова: | фізика технології розвитку критичного мислення кроссенс сенкан кубик Блума фішбоун діаграма Вена |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У методичній розробці розкривається питання впровадження технології критичного мислення під час екологічного виховання в процесі вивчення фізики. Формування екологічної компетентності передбачає розвиток екологічного мислення. Саме технологія критичного мислення надає вчителю можливість розвивати творчу особистість, готувати випускника до реального життя. Це педагогічне надзавдання стає можливим завдяки впровадженню нової моделі освіти, що формується на основі принципово нових ідей, методів, підходів, технологій. Заклад покликаний виховувати здобувачів освіти у дусі любові до рідної природи, охорони навколишнього середовища. Навчання екології має бути активним, цікавим, раціональним, максимально наближеним до життя. Матеріали посібника можна використовувати при проведенні навчально-виховних занять з природничих наук, інформатики, виховних заходах, уроках фізики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1578 |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Природознавство” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розробка_Хлібко.pdf | 3,54 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.