Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1578
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХлібко, Любов Федотівна-
dc.date.accessioned2023-12-08T13:09:52Z-
dc.date.available2023-12-08T13:09:52Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1578-
dc.description.abstractУ методичній розробці розкривається питання впровадження технології критичного мислення під час екологічного виховання в процесі вивчення фізики. Формування екологічної компетентності передбачає розвиток екологічного мислення. Саме технологія критичного мислення надає вчителю можливість розвивати творчу особистість, готувати випускника до реального життя. Це педагогічне надзавдання стає можливим завдяки впровадженню нової моделі освіти, що формується на основі принципово нових ідей, методів, підходів, технологій. Заклад покликаний виховувати здобувачів освіти у дусі любові до рідної природи, охорони навколишнього середовища. Навчання екології має бути активним, цікавим, раціональним, максимально наближеним до життя. Матеріали посібника можна використовувати при проведенні навчально-виховних занять з природничих наук, інформатики, виховних заходах, уроках фізики.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectфізикаuk_UA
dc.subjectтехнології розвитку критичного мисленняuk_UA
dc.subjectкроссенсuk_UA
dc.subjectсенканuk_UA
dc.subjectкубик Блумаuk_UA
dc.subjectфішбоунuk_UA
dc.subjectдіаграма Венаuk_UA
dc.titleВпровадження технології критичного мислення під час екологічного виховання в процесі вивчення фізикиuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка_Хлібко.pdf3,54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.