Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1492
Назва: | Завдання для розвитку математичної компетентності на уроках зарубіжної літератури |
Автори: | Артюхова, Ольга Дмитрівна |
Ключові слова: | література математична компетентніть сюжетні математичні задачі сюжети літературних творів "Мауглі" "Полліанна" "Чарлі і шоколадна фабрика" "Лобо" "Аліса в Країні Див" |
Дата публікації: | бер-2023 |
Видавництво: | Зарубіжна література в школах України |
Короткий огляд (реферат): | Література і математика - два могутні знаряддя пізнання світу. Формування математичної компетентності на уроках літератури досягається шляхом використання сюжетних математичних задач - моделей життєвих ситуацій, описаних у художньому творі. Завдяки цьому можна навчити учнів на основі математичних знань діяти за обставин, що виникають не лише на сторінках книг, а й у повсякденному житті. Такі завдання розвивають уміння особистості логічно мислити, виконувати дії за алгоритмом, використовувати математичні знання у практичних ситуаціях. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1492 |
Розташовується у зібраннях: | Інформатична освітня галузь |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Завдання для формування математичної компетентності на уроках зарубіжної літератури.pdf | 8,62 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.