Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1492
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртюхова, Ольга Дмитрівна-
dc.date.accessioned2023-09-13T15:02:52Z-
dc.date.available2023-09-13T15:02:52Z-
dc.date.issued2023-03-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1492-
dc.description.abstractЛітература і математика - два могутні знаряддя пізнання світу. Формування математичної компетентності на уроках літератури досягається шляхом використання сюжетних математичних задач - моделей життєвих ситуацій, описаних у художньому творі. Завдяки цьому можна навчити учнів на основі математичних знань діяти за обставин, що виникають не лише на сторінках книг, а й у повсякденному житті. Такі завдання розвивають уміння особистості логічно мислити, виконувати дії за алгоритмом, використовувати математичні знання у практичних ситуаціях.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherЗарубіжна література в школах Україниuk_UA
dc.subjectлітератураuk_UA
dc.subjectматематична компетентнітьuk_UA
dc.subjectсюжетні математичні задачіuk_UA
dc.subjectсюжети літературних творівuk_UA
dc.subject"Мауглі"uk_UA
dc.subject"Полліанна"uk_UA
dc.subject"Чарлі і шоколадна фабрика"uk_UA
dc.subject"Лобо"uk_UA
dc.subject"Аліса в Країні Див"uk_UA
dc.titleЗавдання для розвитку математичної компетентності на уроках зарубіжної літературиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інформатична освітня галузь



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.