Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1492
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Артюхова, Ольга Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-13T15:02:52Z | - |
dc.date.available | 2023-09-13T15:02:52Z | - |
dc.date.issued | 2023-03 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1492 | - |
dc.description.abstract | Література і математика - два могутні знаряддя пізнання світу. Формування математичної компетентності на уроках літератури досягається шляхом використання сюжетних математичних задач - моделей життєвих ситуацій, описаних у художньому творі. Завдяки цьому можна навчити учнів на основі математичних знань діяти за обставин, що виникають не лише на сторінках книг, а й у повсякденному житті. Такі завдання розвивають уміння особистості логічно мислити, виконувати дії за алгоритмом, використовувати математичні знання у практичних ситуаціях. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Зарубіжна література в школах України | uk_UA |
dc.subject | література | uk_UA |
dc.subject | математична компетентніть | uk_UA |
dc.subject | сюжетні математичні задачі | uk_UA |
dc.subject | сюжети літературних творів | uk_UA |
dc.subject | "Мауглі" | uk_UA |
dc.subject | "Полліанна" | uk_UA |
dc.subject | "Чарлі і шоколадна фабрика" | uk_UA |
dc.subject | "Лобо" | uk_UA |
dc.subject | "Аліса в Країні Див" | uk_UA |
dc.title | Завдання для розвитку математичної компетентності на уроках зарубіжної літератури | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Інформатична освітня галузь |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Завдання для формування математичної компетентності на уроках зарубіжної літератури.pdf | 8,62 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.