Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1264
Назва: Інтерактивні технології для формування критичного мислення на уроках суспільних дисциплін: мотиваційний аспект (з практичного досвіду під час онлайн навчання)
Автори: Кукушкіна, Вікторія Василівна
Ключові слова: технологія розвитку критичного мислення
історія
основи правознавства
мотиваційний аспект діяльності учнів та учениць
мотиваційна частина уроку
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Методична розробка присвячена розгляду технології розвитку критичного мислення. У ній запропоновано методичні рекомендації щодо використання технології критичного мислення на уроках історії та правознавства з метою формування ключових компетентностей учнів, подано методи та форми роботи з формування критичного мислення на етапі мотивації уроку. Розвідка адресована учителям історії, основ правознавства, студентам педагогічних спеціальностей. Матеріали можна використати під час проведення уроків правознавства в 9 класі, уроків історії в 11 класі. У розробці розглядається проблема формування критичного мислення за допомогою інтерактивних технологій в умовах дистанційного навчання. Авторка пропонує поетапну технологію розвитку критичного мислення з використанням ІКТ. У розвідці описуються різні прийоми роботи на уроках історії, що викликають інтерес до процесу вивчення. Вони розвивають мислення, комунікативні здібності, підвищують розумову активність учнів та учениць (здобувачів освіти).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1264
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Суспільствознавство”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка_Кукушкіна.docx1,26 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.