Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1264
Назва: | Інтерактивні технології для формування критичного мислення на уроках суспільних дисциплін: мотиваційний аспект (з практичного досвіду під час онлайн навчання) |
Автори: | Кукушкіна, Вікторія Василівна |
Ключові слова: | технологія розвитку критичного мислення історія основи правознавства мотиваційний аспект діяльності учнів та учениць мотиваційна частина уроку |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Методична розробка присвячена розгляду технології розвитку критичного мислення. У ній запропоновано методичні рекомендації щодо використання технології критичного мислення на уроках історії та правознавства з метою формування ключових компетентностей учнів, подано методи та форми роботи з формування критичного мислення на етапі мотивації уроку. Розвідка адресована учителям історії, основ правознавства, студентам педагогічних спеціальностей. Матеріали можна використати під час проведення уроків правознавства в 9 класі, уроків історії в 11 класі. У розробці розглядається проблема формування критичного мислення за допомогою інтерактивних технологій в умовах дистанційного навчання. Авторка пропонує поетапну технологію розвитку критичного мислення з використанням ІКТ. У розвідці описуються різні прийоми роботи на уроках історії, що викликають інтерес до процесу вивчення. Вони розвивають мислення, комунікативні здібності, підвищують розумову активність учнів та учениць (здобувачів освіти). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1264 |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Суспільствознавство” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розробка_Кукушкіна.docx | 1,26 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.