Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1247
Назва: Ранкова зустріч як ефективна методика об’єднання академічного та соціального аспектів освітнього процесу у початковій школі.
Автори: Геращенко, Світлана Іванівна
Ключові слова: ранкова зустріч
особистісно зорієнтована модель сучасного освітнього простору
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Посібник знайомить із практикою ранкової зустрічі, яка є однією зі складових особистісно зорієнтованої моделі сучасного освітнього простору Нової української школи. У посібнику докладно охарактеризовано шляхи, прийоми, методи проведення основних етапів ранкової зустрічі, подано дидактичні матеріали для планування зустрічі у 1 – 4 класах. Контент видання вміщує зразки занять, методичні рекомендації по залученню родин до практики ранкового кола.Навчально - методичний посібник пройшов апробацію у Початковій школі № 43 Полтавської міської ради. Збірник матеріалів стане у нагоді вчителям початкових класів та вихователям групи продовженого дня
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1247
Розташовується у зібраннях:Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Посібник_Геращенко_ПШ №43.pdf4,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.