Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1247
Назва: | Ранкова зустріч як ефективна методика об’єднання академічного та соціального аспектів освітнього процесу у початковій школі. |
Автори: | Геращенко, Світлана Іванівна |
Ключові слова: | ранкова зустріч особистісно зорієнтована модель сучасного освітнього простору |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Посібник знайомить із практикою ранкової зустрічі, яка є однією зі складових особистісно зорієнтованої моделі сучасного освітнього простору Нової української школи. У посібнику докладно охарактеризовано шляхи, прийоми, методи проведення основних етапів ранкової зустрічі, подано дидактичні матеріали для планування зустрічі у 1 – 4 класах. Контент видання вміщує зразки занять, методичні рекомендації по залученню родин до практики ранкового кола.Навчально - методичний посібник пройшов апробацію у Початковій школі № 43 Полтавської міської ради. Збірник матеріалів стане у нагоді вчителям початкових класів та вихователям групи продовженого дня |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1247 |
Розташовується у зібраннях: | Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Посібник_Геращенко_ПШ №43.pdf | 4,12 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.