Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1247
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГеращенко, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2023-02-08T17:27:37Z-
dc.date.available2023-02-08T17:27:37Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1247-
dc.description.abstractПосібник знайомить із практикою ранкової зустрічі, яка є однією зі складових особистісно зорієнтованої моделі сучасного освітнього простору Нової української школи. У посібнику докладно охарактеризовано шляхи, прийоми, методи проведення основних етапів ранкової зустрічі, подано дидактичні матеріали для планування зустрічі у 1 – 4 класах. Контент видання вміщує зразки занять, методичні рекомендації по залученню родин до практики ранкового кола.Навчально - методичний посібник пройшов апробацію у Початковій школі № 43 Полтавської міської ради. Збірник матеріалів стане у нагоді вчителям початкових класів та вихователям групи продовженого дняuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectранкова зустрічuk_UA
dc.subjectособистісно зорієнтована модель сучасного освітнього просторуuk_UA
dc.titleРанкова зустріч як ефективна методика об’єднання академічного та соціального аспектів освітнього процесу у початковій школі.uk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Посібник_Геращенко_ПШ №43.pdf4,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.