Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1247
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Геращенко, Світлана Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-08T17:27:37Z | - |
dc.date.available | 2023-02-08T17:27:37Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1247 | - |
dc.description.abstract | Посібник знайомить із практикою ранкової зустрічі, яка є однією зі складових особистісно зорієнтованої моделі сучасного освітнього простору Нової української школи. У посібнику докладно охарактеризовано шляхи, прийоми, методи проведення основних етапів ранкової зустрічі, подано дидактичні матеріали для планування зустрічі у 1 – 4 класах. Контент видання вміщує зразки занять, методичні рекомендації по залученню родин до практики ранкового кола.Навчально - методичний посібник пройшов апробацію у Початковій школі № 43 Полтавської міської ради. Збірник матеріалів стане у нагоді вчителям початкових класів та вихователям групи продовженого дня | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | ранкова зустріч | uk_UA |
dc.subject | особистісно зорієнтована модель сучасного освітнього простору | uk_UA |
dc.title | Ранкова зустріч як ефективна методика об’єднання академічного та соціального аспектів освітнього процесу у початковій школі. | uk_UA |
dc.type | Посібник | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Посібник_Геращенко_ПШ №43.pdf | 4,12 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.