Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1242
Назва: Роль інтегрованих уроків у розвитку пізнавальних процесів дітей з особливими освітніми потребами
Автори: Сухомлин, Вікторія Анатоліївна
Ключові слова: інтегрований урок
діти з особливими освітніми потребами
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Методичний посібник містить конспекти інтегрованих уроків, які об’єднують навчальний матеріал кількох предметів, сприяють кращому засвоєнню знань та розвивають пізнавальні процеси дітей з особливими освітніми потребами. Посібник може бути використаний вчителями початкових класів, учителями індивідуальної форми навчання та корекційними спеціалістами
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1242
Розташовується у зібраннях:Технологічна освітня галузь

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка_Сухомлин.doc14,12 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.