Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1242
Назва: | Роль інтегрованих уроків у розвитку пізнавальних процесів дітей з особливими освітніми потребами |
Автори: | Сухомлин, Вікторія Анатоліївна |
Ключові слова: | інтегрований урок діти з особливими освітніми потребами |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Методичний посібник містить конспекти інтегрованих уроків, які об’єднують навчальний матеріал кількох предметів, сприяють кращому засвоєнню знань та розвивають пізнавальні процеси дітей з особливими освітніми потребами. Посібник може бути використаний вчителями початкових класів, учителями індивідуальної форми навчання та корекційними спеціалістами |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1242 |
Розташовується у зібраннях: | Технологічна освітня галузь |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розробка_Сухомлин.doc | 14,12 MB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.