Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1242
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСухомлин, Вікторія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2023-02-08T16:57:08Z-
dc.date.available2023-02-08T16:57:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1242-
dc.description.abstractМетодичний посібник містить конспекти інтегрованих уроків, які об’єднують навчальний матеріал кількох предметів, сприяють кращому засвоєнню знань та розвивають пізнавальні процеси дітей з особливими освітніми потребами. Посібник може бути використаний вчителями початкових класів, учителями індивідуальної форми навчання та корекційними спеціалістамиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectінтегрований урокuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.titleРоль інтегрованих уроків у розвитку пізнавальних процесів дітей з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Технологічна освітня галузь

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка_Сухомлин.doc14,12 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.