Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1223
Назва: Застосування стратегій методики CLIL у викладанні німецької мови
Автори: Нагорна, Наталія Віталіївна
Ключові слова: німецька мова
CLIL
предметно-мовне інтегроване навчання
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У даному посібнику представлено короткий аналіз передумов виникнення, основних досліджень та особливостей упровадження предметно-мовного навчання у сучасному освітньому просторі. Автор висвітлює основні принципи та ключові засади, необхідні для ефективного застосування методики CLIL у викладанні іноземної мови. Специфіка предметно-мовного інтегрованого навчання створює сприятливі умови для вияву творчості педагога та забезпечує певну свободу вибору теми, змісту, засобів, що використовуються в навчанні та мотивують здобувачів освіти до вивчення мови. Посібник адресовано вчителям німецької мови для використання на уроках та в позаурочній діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1223
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка_Нагорна.pdf2,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.