Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1223
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нагорна, Наталія Віталіївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-08T11:58:02Z | - |
dc.date.available | 2023-02-08T11:58:02Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1223 | - |
dc.description.abstract | У даному посібнику представлено короткий аналіз передумов виникнення, основних досліджень та особливостей упровадження предметно-мовного навчання у сучасному освітньому просторі. Автор висвітлює основні принципи та ключові засади, необхідні для ефективного застосування методики CLIL у викладанні іноземної мови. Специфіка предметно-мовного інтегрованого навчання створює сприятливі умови для вияву творчості педагога та забезпечує певну свободу вибору теми, змісту, засобів, що використовуються в навчанні та мотивують здобувачів освіти до вивчення мови. Посібник адресовано вчителям німецької мови для використання на уроках та в позаурочній діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | німецька мова | uk_UA |
dc.subject | CLIL | uk_UA |
dc.subject | предметно-мовне інтегроване навчання | uk_UA |
dc.title | Застосування стратегій методики CLIL у викладанні німецької мови | uk_UA |
dc.type | Посібник | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Мови і літератури” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розробка_Нагорна.pdf | 2,27 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.