Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1223
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНагорна, Наталія Віталіївна-
dc.date.accessioned2023-02-08T11:58:02Z-
dc.date.available2023-02-08T11:58:02Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1223-
dc.description.abstractУ даному посібнику представлено короткий аналіз передумов виникнення, основних досліджень та особливостей упровадження предметно-мовного навчання у сучасному освітньому просторі. Автор висвітлює основні принципи та ключові засади, необхідні для ефективного застосування методики CLIL у викладанні іноземної мови. Специфіка предметно-мовного інтегрованого навчання створює сприятливі умови для вияву творчості педагога та забезпечує певну свободу вибору теми, змісту, засобів, що використовуються в навчанні та мотивують здобувачів освіти до вивчення мови. Посібник адресовано вчителям німецької мови для використання на уроках та в позаурочній діяльності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectнімецька моваuk_UA
dc.subjectCLILuk_UA
dc.subjectпредметно-мовне інтегроване навчанняuk_UA
dc.titleЗастосування стратегій методики CLIL у викладанні німецької мовиuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка_Нагорна.pdf2,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.