Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1198
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсюкова, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-01-13T00:08:33Z-
dc.date.available2023-01-13T00:08:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1198-
dc.description.abstractОчікувані результати навчання: Учень/учениця: Розповідає, що таке простір життєдіяльності та розрізняє його складники Пояснює, як географічне положення впливає на спосіб життя і світогляд людей, у чому відмінність географічного і історичного просторів Розрізняє поняття «географічний» та «історичний» простори Виявляє взаємозв’язок людини і природи та вплив діяльності людини на навколишнє середовищеuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectІсторія Україниuk_UA
dc.subject5 класuk_UA
dc.subjectПростір життєдіяльностіuk_UA
dc.subjectІсторичний простірuk_UA
dc.subjectЛюдина у просторі життєдіяльностіuk_UA
dc.subjectГеографічний простірuk_UA
dc.subjectІсторичні події у просторіuk_UA
dc.subjectВзаємодія людини і природиuk_UA
dc.titleЯк пов’язані історія і простірuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Суспільствознавство”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5кл. простір,час.pptx5,12 MBMicrosoft Powerpoint XMLПереглянути/Відкрити
Конспект уроку простір, час.docx662,11 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.