Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1198
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Євсюкова, Наталія Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-13T00:08:33Z | - |
dc.date.available | 2023-01-13T00:08:33Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1198 | - |
dc.description.abstract | Очікувані результати навчання: Учень/учениця: Розповідає, що таке простір життєдіяльності та розрізняє його складники Пояснює, як географічне положення впливає на спосіб життя і світогляд людей, у чому відмінність географічного і історичного просторів Розрізняє поняття «географічний» та «історичний» простори Виявляє взаємозв’язок людини і природи та вплив діяльності людини на навколишнє середовище | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | Історія України | uk_UA |
dc.subject | 5 клас | uk_UA |
dc.subject | Простір життєдіяльності | uk_UA |
dc.subject | Історичний простір | uk_UA |
dc.subject | Людина у просторі життєдіяльності | uk_UA |
dc.subject | Географічний простір | uk_UA |
dc.subject | Історичні події у просторі | uk_UA |
dc.subject | Взаємодія людини і природи | uk_UA |
dc.title | Як пов’язані історія і простір | uk_UA |
dc.type | Презентація | uk_UA |
dc.type | Розробка уроку | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Суспільствознавство” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5кл. простір,час.pptx | 5,12 MB | Microsoft Powerpoint XML | Переглянути/Відкрити | |
Конспект уроку простір, час.docx | 662,11 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.