Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1188
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПляшечник, Ольга Григорівна-
dc.date.accessioned2023-01-12T22:13:24Z-
dc.date.available2023-01-12T22:13:24Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1188-
dc.description.abstractМета уроку: Навчальна: схарактеризувати образ Наталки, розкрити зовнішню і внутрішню красу української дівчини; удосконалювати вміння працювати з текстом, навички грамотно формулювати та висловлювати власні думки щодо даної проблеми, робити висновки; Розвивальна: розвивати критичне та образне мислення; творчі здібності, самостійність, спостережливість, культуру мовлення; Виховна: виховувати почуття гордості за національну культуру українського народу; любов і повагу до Батьківщини, вміння відстоювати людську гідність, формувати активну життєву позицію, берегти кращі традиції української родини.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectукраїнська літератураuk_UA
dc.subject9 класuk_UA
dc.subjectсоціально – побутова драмаuk_UA
dc.subjectІван Котляревськийuk_UA
dc.title. Соціально – побутова драма «Наталка Полтавка» І. Котляревського. Хара-ктеристика персонажів драми. Наталка як уособлення кращих рис українсь-кої дівчиниuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.