Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1179
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаврись, Світлана Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-01-12T16:09:00Z-
dc.date.available2023-01-12T16:09:00Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1179-
dc.description.abstractОчікувані результати навчання: учень/учениця володіє та застосовує теоретичні знання для розв’язання практичних завдань (виконує завдання за зразком, виконує самостійно); виконує експериментальне дослідження за планом, планує експеримент самостійно та виконує всі необхідні вимірювання, аналізує та узагальнює результати; працює самостійно, в групі; усвідомлює значимість самоосвіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectфізикаuk_UA
dc.subject8 класuk_UA
dc.subjectпослідовне з’єднання провідниківuk_UA
dc.subjectструмuk_UA
dc.subjectнапругаuk_UA
dc.subjectопірuk_UA
dc.subjectзмішане з’єднання провідниківuk_UA
dc.subjectпаралельне з’єднання провідниківuk_UA
dc.titleВиди з'єднань провідників. Розв'язування задачuk_UA
dc.typeІнтерактивна розробкаuk_UA
dc.typeКонспектuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.