Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1170
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМеліхова, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2022-12-26T15:09:41Z-
dc.date.available2022-12-26T15:09:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1170-
dc.description.abstractОчікувані результати навчання: учень розпізнає в мовленні числівники, які відповідають на питання скільки? котрий? який?; ставить питання до кількісних і порядкових (без уживання термінів) числівників; правильно вимовляє і пише числівники, що закінчуються на -дцять, -десят або -сот знак м’якшення.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectУкраїнська моваuk_UA
dc.subject4 класuk_UA
dc.subjectЧислівникuk_UA
dc.subjectчастина мовиuk_UA
dc.subjectскільки? котрий? який ?uk_UA
dc.subjectодинадцять, п’ятнадцять, шістнадцять, шістдесят, п’ятсот, дев’ятсотuk_UA
dc.titleРозпізнаю числівники в реченні і тексті. Складаю діалогuk_UA
dc.typeІнтерактивна розробкаuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Початкова освіта (усі галузі)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.