Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1168
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПустовіт, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-12-26T14:43:13Z-
dc.date.available2022-12-26T14:43:13Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1168-
dc.description.abstractОчікувані результати навчання: дитина об’єднується з іншими дітьми у групи, пари для спільної діяльності; висловлює та аргументує власну думку; зіставляє почуте з власним досвідом, висуває власні гіпотези; ставить запитання вчителю і одноліткам щодо інформації, яка викликає сумнів або є незрозумілою; розповідає про власні почуття та емоції, від прослуханого та побаченого, відповідає на запитання; передає інформацію в таблицях, схемах, діаграмах за допомогою вчителя; обговорює зміст і форму простого медіатексту (прогноз погоди); створює прості візуальні медіапродукти (колаж, ментальна карта); описує, як вода перетворюється на пару або лід / сніг, як тане лід / сніг, утворюється роса / іній / туман / дощ / паморозь; встановлює взаємозв’язок між порою року і погодою; знає, як утворюються хмари, які види хмар існують; розуміє прогноз погоди на радіо і телебаченні; розрізняє та називає види опадів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectприроднича освітня галузьuk_UA
dc.subject2 класuk_UA
dc.subjectхмариuk_UA
dc.subjectхмарністьuk_UA
dc.subjectстани води(твердий, рідкий, газоподібний)uk_UA
dc.subjectвипаровуванняuk_UA
dc.subjectвиди хмар(перисті, купчасті, шаруваті)uk_UA
dc.titleЗвідки беруться хмариuk_UA
dc.typeІнтерактивна розробкаuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природнича освітня галузь

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сучасний цифровий урок - Наталія Володимирівна Пустовіт.docx3,29 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.