Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1001
Назва: Розвиток критичного мислення на уроках хімії
Автори: Савченко, Вікторія Іванівна
Ключові слова: хімія
критичне мислення
задачі-малюнки
хімічний експеримент
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі молодь потребує вміння вирішувати складні проблеми, критично оцінювати обставини, порівнювати різні точки зору та приймати єдино правильні рішення. На жаль, більшість школярів не вміють встановлювати причинно–наслідкові зв'язки між структурними елементами одержаних знань. По закінченню школи вони володіють сукупністю розрізнених, механічно запам‘ятованих відомостей, які ніяк не можуть застосувати у житті. Тому завдання вчителя прищепити дитині навички критичного мислення є особливо актуальним. У даній методичній розробці я хочу поділитись з колегами як, на мою думку, створити на уроках хімії плідні умови для розвитку критичного мислення. Для вчителів хімії
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1001
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.