Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1001
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавченко, Вікторія Іванівна-
dc.date.accessioned2022-06-16T06:54:14Z-
dc.date.available2022-06-16T06:54:14Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1001-
dc.description.abstractУ сучасному світі молодь потребує вміння вирішувати складні проблеми, критично оцінювати обставини, порівнювати різні точки зору та приймати єдино правильні рішення. На жаль, більшість школярів не вміють встановлювати причинно–наслідкові зв'язки між структурними елементами одержаних знань. По закінченню школи вони володіють сукупністю розрізнених, механічно запам‘ятованих відомостей, які ніяк не можуть застосувати у житті. Тому завдання вчителя прищепити дитині навички критичного мислення є особливо актуальним. У даній методичній розробці я хочу поділитись з колегами як, на мою думку, створити на уроках хімії плідні умови для розвитку критичного мислення. Для вчителів хіміїuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectхіміяuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectзадачі-малюнкиuk_UA
dc.subjectхімічний експериментuk_UA
dc.titleРозвиток критичного мислення на уроках хіміїuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.