Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1001
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савченко, Вікторія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-16T06:54:14Z | - |
dc.date.available | 2022-06-16T06:54:14Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1001 | - |
dc.description.abstract | У сучасному світі молодь потребує вміння вирішувати складні проблеми, критично оцінювати обставини, порівнювати різні точки зору та приймати єдино правильні рішення. На жаль, більшість школярів не вміють встановлювати причинно–наслідкові зв'язки між структурними елементами одержаних знань. По закінченню школи вони володіють сукупністю розрізнених, механічно запам‘ятованих відомостей, які ніяк не можуть застосувати у житті. Тому завдання вчителя прищепити дитині навички критичного мислення є особливо актуальним. У даній методичній розробці я хочу поділитись з колегами як, на мою думку, створити на уроках хімії плідні умови для розвитку критичного мислення. Для вчителів хімії | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | хімія | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | задачі-малюнки | uk_UA |
dc.subject | хімічний експеримент | uk_UA |
dc.title | Розвиток критичного мислення на уроках хімії | uk_UA |
dc.type | Посібник | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Природознавство” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Посібник Савченко В.І. Розвиток критичного мислення на уроках хімії.pdf | 2,43 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.