Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/993
Назва: | Кейс-технологія на уроках математики в початковій школі |
Автори: | Сімаченко, Людмила Миколаївна |
Ключові слова: | кейс-технології інтерактивний підхід до навчання конструювання знань критичне мислення |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У посібнику розглянуто актуальну проблему впровадження кейс-технології на уроках математики в початковій школі. Представлена технологія вдало поєднує навчальну, аналітичну й виховну діяльність, що є ефективним у реалізації сучасних завдань системи освіти. Запропонований метод роботи з впровадження кейс-технології на уроках математики в початковій ланці, надає практичні завдання, щодо застосування цієї технології при організації освітнього процесу з учнями початкових класів на уроках математики. Акцентовано увагу на проблемі впровадження інтерактивного підходу до навчання, конструювання знань за рахунок інноваційного підходу, розвитку критичного мислення та розвитку необхідних для життя практичних компетенцій. В методичному посібнику «Кейс-технологія на уроках математики в початковій школі» представлені матеріали кейсів з тем “Рух. Швидкість”, “Відстань”, “Час” та розв’язання життєвих ситуацій на основі набутих теоретичних знань |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/993 |
Розташовується у зібраннях: | Природнича освітня галузь |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розробка_Сімаченко Л. М..pdf | 1,83 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.