Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/993
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСімаченко, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-06-16T05:46:29Z-
dc.date.available2022-06-16T05:46:29Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/993-
dc.description.abstractУ посібнику розглянуто актуальну проблему впровадження кейс-технології на уроках математики в початковій школі. Представлена технологія вдало поєднує навчальну, аналітичну й виховну діяльність, що є ефективним у реалізації сучасних завдань системи освіти. Запропонований метод роботи з впровадження кейс-технології на уроках математики в початковій ланці, надає практичні завдання, щодо застосування цієї технології при організації освітнього процесу з учнями початкових класів на уроках математики. Акцентовано увагу на проблемі впровадження інтерактивного підходу до навчання, конструювання знань за рахунок інноваційного підходу, розвитку критичного мислення та розвитку необхідних для життя практичних компетенцій. В методичному посібнику «Кейс-технологія на уроках математики в початковій школі» представлені матеріали кейсів з тем “Рух. Швидкість”, “Відстань”, “Час” та розв’язання життєвих ситуацій на основі набутих теоретичних знаньuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкейс-технологіїuk_UA
dc.subjectінтерактивний підхід до навчанняuk_UA
dc.subjectконструювання знаньuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.titleКейс-технологія на уроках математики в початковій школіuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природнича освітня галузь

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка_Сімаченко Л. М..pdf1,83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.