Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/970
Назва: Методика «Філософія для дітей» Мій досвід впровадження
Автори: Яненко, Марина Миколаївна
Ключові слова: філософія для дітей
критичне мислення
навчання філософуванню
P4C
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Посібник розкриває методичні підходи щодо впровадження технології «Філософія для дітей» у школі; матеріали практичної частини стимулюють до розмірковувань, подальшого самостійного пошуку істини, навчають застосовувати на практиці закони пізнання. Філософування вчить дітей бачити проблеми, ставити запитання, висувати гіпотези та оцінювати альтернативи, робити свідомий вибір, приймати самостійні рішення. Результатом впровадження методики «Філософія для дітей» є виховання особистості, яка критично і творчо мислить, ефективно взаємодіє з іншими. Ці навички є наскрізними для компетентнісного підходу в НУШ. Систематизований у посібнику досвід стане у нагоді не лише освітянам, а й батькам; наприклад, вправи на розвиток креативності, прийоми роботи з текстом, які можна використовувати разом з дітьми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/970
Розташовується у зібраннях:Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Посібник Яненко М.М..pdf2,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.