Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/970
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яненко, Марина Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-15T19:48:15Z | - |
dc.date.available | 2022-06-15T19:48:15Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/970 | - |
dc.description.abstract | Посібник розкриває методичні підходи щодо впровадження технології «Філософія для дітей» у школі; матеріали практичної частини стимулюють до розмірковувань, подальшого самостійного пошуку істини, навчають застосовувати на практиці закони пізнання. Філософування вчить дітей бачити проблеми, ставити запитання, висувати гіпотези та оцінювати альтернативи, робити свідомий вибір, приймати самостійні рішення. Результатом впровадження методики «Філософія для дітей» є виховання особистості, яка критично і творчо мислить, ефективно взаємодіє з іншими. Ці навички є наскрізними для компетентнісного підходу в НУШ. Систематизований у посібнику досвід стане у нагоді не лише освітянам, а й батькам; наприклад, вправи на розвиток креативності, прийоми роботи з текстом, які можна використовувати разом з дітьми. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | філософія для дітей | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | навчання філософуванню | uk_UA |
dc.subject | P4C | uk_UA |
dc.title | Методика «Філософія для дітей» Мій досвід впровадження | uk_UA |
dc.type | Посібник | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Посібник Яненко М.М..pdf | 2,35 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.