Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/970
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯненко, Марина Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-06-15T19:48:15Z-
dc.date.available2022-06-15T19:48:15Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/970-
dc.description.abstractПосібник розкриває методичні підходи щодо впровадження технології «Філософія для дітей» у школі; матеріали практичної частини стимулюють до розмірковувань, подальшого самостійного пошуку істини, навчають застосовувати на практиці закони пізнання. Філософування вчить дітей бачити проблеми, ставити запитання, висувати гіпотези та оцінювати альтернативи, робити свідомий вибір, приймати самостійні рішення. Результатом впровадження методики «Філософія для дітей» є виховання особистості, яка критично і творчо мислить, ефективно взаємодіє з іншими. Ці навички є наскрізними для компетентнісного підходу в НУШ. Систематизований у посібнику досвід стане у нагоді не лише освітянам, а й батькам; наприклад, вправи на розвиток креативності, прийоми роботи з текстом, які можна використовувати разом з дітьми.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectфілософія для дітейuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectнавчання філософуваннюuk_UA
dc.subjectP4Cuk_UA
dc.titleМетодика «Філософія для дітей» Мій досвід впровадженняuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Посібник Яненко М.М..pdf2,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.