Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/921
Назва: Методи та інструменти формувального оцінювання в рамках реалізації компетентнісного підходу до навчання на уроках хімії в контексті положень Нової української школи
Автори: Радченко, Тетяна Василівна
Ключові слова: хімія
формувальне оцінювання
компетентнісний підхід
Нова українська школа
самооцінювання
зворотній зв'язок
навчальна дія
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У даному методичному посібнику здійснено огляд інформаційних джерел з питань організації процесу оцінювання в умовах реалізації нової моделі освіти відповідно до ціннісних орієнтирів НУШ. Розкрито суть технології формувального оцінювання, наведено практичні рекомендації щодо застосування методик формувального оцінювання. Змістове наповнення посібника відповідає навчальним програмам, має теоретичне та практичне значення, автор ділиться власним досвідом формування компетенцій учнів шляхом розробки критеріїв для здійснення формувального оцінювання під час організації різних видів навчальної діяльності. В розробці представлено конкретні рекомендації щодо організації процесу формувального оцінювання, наведено приклади застосування інструментів формувального оцінювання на уроках хімії в закладі загальної середньої освіти, розкрито позитивний вплив даних методик на формування пізнавальної мотивації здобувачів освіти. Посібник призначений для вчителів хімії, слухачів системи післядипломної освіти, викладачів закладів вищої освіти педагогічного спрямування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/921
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формувальне оцінювання хімія_Радченко.pdf703,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.