Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/902
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-06-15T13:29:52Z-
dc.date.available2022-06-15T13:29:52Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/902-
dc.description.abstractСтановлення уявлень особистості про власне «Я», оточуючий світ та міжлюдські стосунки починається в дошкільному дитинстві одночасно з розвитком почуттів та моральних якостей, започатковується все з сім’ї: опанування за допомогою батьків норм моралі (доброти, чесності, порядності, працьовитості). Знання моральних норм є етапом морального удосконалення. Основи моральної спрямованості, що були закладені в дошкільному дитинстві будуть впливати на подальше життя. Тому, дорослі повинні пам’ятати про недопущення помилок бо часом виправити їх стає неможливо. Даний методичний посібник містить інформацію про основи морального виховання дітей дошкільного віку та алгоритм дії сім'ї та дошкільного закладу у плеканні моральних чеснот та рекомендовано працівникам дошкільних закладів та батькам.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectдошкільна освітаuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.subjectвласне «Я»uk_UA
dc.subjectморальні якостіuk_UA
dc.subjectчеснотиuk_UA
dc.titleФормування моральної спрямованості особистостіuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:ДОШКІЛЬНА ОСВІТА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Моральна спрямованість особистості_ Лисенко.docx3,07 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.