Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/817
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНовохатько, Ольга Володимиівна-
dc.date.accessioned2022-04-21T03:43:31Z-
dc.date.available2022-04-21T03:43:31Z-
dc.date.issued2022-04-19-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/817-
dc.description.abstractРозробка уроку хімії з використанням технологій дистанційного навчання (9 клас) за темою "Поняття про дисперсні системи. Колоїдні та істинні розчини. Суспензії, емульсії, аерозолі" має на меті сформувати в учнів уявлення про дисперсні системи, ознайомити з їх класифікацією, пояснити суть таких понять, як емульсія та суспензія, аерозоль; навчити розрізняти колоїдні та істинні розчини; розвивати критичне мислення, спостережливість та вміння аналізувати; виховувати екологічну свідомість учнів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectдисперсні системи, колоїдні та істинні розчини, суспензії, емульсіїuk_UA
dc.subjectаерозоліuk_UA
dc.titleУрок хімії (9кл) із використанням технологій дистанційного навчання за темою: Поняття про дисперсні системи. Колоїдні та істинні розчини. Суспензії, емульсії, аерозолі.uk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка уроку.docxРозробка уроку з хімії (9 клас) з використанням технологій дистанційного навчання за темою "Поняття про дисперсні системи. Колоїдні та істинні розчини. Суспензії, емульсії, аерозолі"743,85 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.