Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/748
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабенко, Володимир Петрович-
dc.date.accessioned2022-01-14T09:53:07Z-
dc.date.available2022-01-14T09:53:07Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/748-
dc.description.abstractНа початку вивчення програмування учень може відчувати дискомфорт від складності та об’єму матеріалу. Одне із завдань зацікавити та вмотивувати учня, стимулювати його до подолання труднощів. Також, для вибору методики програмування слід розглянути різні стратегічні підходи та досвід інших країн в даному питанні. В даній роботі ви дізнаєтесь про подальші перспективи вибору мови програмування для учня, а саме про різні освітні рішення, такі як: веб-сервіси, мікроконтролери, набори з робототехніки та ігрові двигуни.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectінформатикаuk_UA
dc.subject8 класuk_UA
dc.subjectінструменти програмуванняuk_UA
dc.subjectробототехнікаuk_UA
dc.subjectPythonuk_UA
dc.subjectCodeCombatuk_UA
dc.subjectWoofJSuk_UA
dc.subjectStencyluk_UA
dc.subjectTinkercaduk_UA
dc.subjectRaspberry Piuk_UA
dc.subjectStepikuk_UA
dc.titleМетодика викладання програмування в закладах загальної середньої освітиuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь "Інформатична"



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.