Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/735
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯщенко, Тамара Львівна-
dc.date.accessioned2022-01-14T08:42:09Z-
dc.date.available2022-01-14T08:42:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/735-
dc.description.sponsorshipОчікувані результати - учні навчаться проєктувати рисунки, що пояснюють фізичні явища; самостійно проводити практичні досліди з вимірювання часу; визначати логічний взаємозв'язок між теоретичними відомостями та практичним дослідом; створювати модель сонячного годинника самостійно та обрахувати його кошторис; обирати економічно вигідний варіант власного проєкту; сформувати вміння працювати в групах дистанційноuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectгеометріяuk_UA
dc.subject9uk_UA
dc.subjectсонячний годинникuk_UA
dc.subjectвимірювання часуuk_UA
dc.titleРозв'язування прикладних задачuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
dc.typeІншеuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Математика”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.