Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/728
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМомот, Юлія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2022-01-14T08:36:21Z-
dc.date.available2022-01-14T08:36:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/728-
dc.description.abstractОчікувані результати: учні розуміють суть понять: відношення, пряма і обернена пропорційність, пропорція; розрізняють коло, круг, циліндр, конус і кулю, види діаграм; зображує кругову та стовпчасту діаграму, вміє аналізувати дані за діаграмою; розв’язує задачі на знаходження значень відношення, невідомого члена пропорції, пропорційний поділ цілого, відсоткового відношення чисел, знаходження довжини кола і площі круга.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectматематикаuk_UA
dc.subject6uk_UA
dc.subjectвідношенняuk_UA
dc.subjectпряма і обернена пропорційністьuk_UA
dc.subjectпропорціяuk_UA
dc.subjectдіаграмаuk_UA
dc.titleВідношення і пропорціїuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
dc.typeІнтерактивна розробкаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Математика”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.