Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/721
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлимань, Тамара Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-01-14T08:30:20Z-
dc.date.available2022-01-14T08:30:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/721-
dc.description.abstractУчні формулюють властивості подібних трикутників, обґрунтовують подібність трикутників, застосовують вивчені означення й властивості до розв’язування практичних задач, встановлюють відношення між реальними об’єктами навколишньої дійсності, будують і досліджують найпростіші математичні моделі реальних об'єктів. Формування компетентностей: здатність застосовувати свої знання в навчальних і реальних життєвих ситуаціях, зокрема при знаходженні відстаней на місцевості. У ході занять використовуються наступні методи і прийоми організації освітньої діяльності: створення ситуації зацікавленості, використання відомостей із життя та діяльності видатних учених, цікавих фактів про Україну і Полтавщину, використання інтерактивних вправ «Склади пазл», «Віднови вислови»); організації навчальних дій (прийоми: систематизація, узагальнення, робота в групі, обговорення відповідей і думок, пояснення математичного та практичного розв’язання задачі, показ презентацій, відео, робота з віртуальною дошкою); контролю і самоконтролю (прийоми: тренувальне і контрольне онлайн-тестування, заповнення «Діаграми успіху»).uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectгеометріяuk_UA
dc.subject8uk_UA
dc.titleПодібність трикутниківuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Математика”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Математика_8_Климань.docx14,52 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити
Климань.rar6,91 MBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.