Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/656
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Волошина, Ганна Євгеніївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-11T13:45:56Z | - |
dc.date.available | 2022-01-11T13:45:56Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/656 | - |
dc.description.abstract | Очікувані результати: Знаннєвий компонент – учні наводять приклади призначення етикеток та екологічних символів; діяльнісний компонент – читають та розуміють значення спеціальних символів, штрих – кодів, розрізняють екологічні символи і стандарти якості та безпеки; ціннісний компонент – усвідомлюють важливість уважного вивчення інформації на товарі, екологічні проблеми людства, власний внесок у збереження довкілля. Методи і прийоми організації освітньої діяльності: проблемне запитання, "мозковий штурм", робота в малих групах, робота з мультимедійною презентацєю, вивчення позначень, заповнення таблиць, "займи позицію" | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | Трудове навчання, технології, креслення | uk_UA |
dc.subject | 7 клас | uk_UA |
dc.subject | споживач | uk_UA |
dc.subject | маркування товарів | uk_UA |
dc.subject | умовні позначення на упаковці товарів | uk_UA |
dc.subject | штрих – код | uk_UA |
dc.subject | QR-код | uk_UA |
dc.subject | утилізація | uk_UA |
dc.title | Я - споживач | uk_UA |
dc.type | Розробка уроку | uk_UA |
dc.type | Плакат | uk_UA |
dc.type | Інше | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Технології” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Волошина.rar | 3,3 MB | Unknown | Переглянути/Відкрити | |
ТН_7_Я_споживач_Волошина.docx | 13,92 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.