Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/656
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолошина, Ганна Євгеніївна-
dc.date.accessioned2022-01-11T13:45:56Z-
dc.date.available2022-01-11T13:45:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/656-
dc.description.abstractОчікувані результати: Знаннєвий компонент – учні наводять приклади призначення етикеток та екологічних символів; діяльнісний компонент – читають та розуміють значення спеціальних символів, штрих – кодів, розрізняють екологічні символи і стандарти якості та безпеки; ціннісний компонент – усвідомлюють важливість уважного вивчення інформації на товарі, екологічні проблеми людства, власний внесок у збереження довкілля. Методи і прийоми організації освітньої діяльності: проблемне запитання, "мозковий штурм", робота в малих групах, робота з мультимедійною презентацєю, вивчення позначень, заповнення таблиць, "займи позицію"uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectТрудове навчання, технології, кресленняuk_UA
dc.subject7 класuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectмаркування товарівuk_UA
dc.subjectумовні позначення на упаковці товарівuk_UA
dc.subjectштрих – кодuk_UA
dc.subjectQR-кодuk_UA
dc.subjectутилізаціяuk_UA
dc.titleЯ - споживачuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
dc.typeПлакатuk_UA
dc.typeІншеuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Технології”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Волошина.rar3,3 MBUnknownПереглянути/Відкрити
ТН_7_Я_споживач_Волошина.docx13,92 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.