Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/601
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПравдюк, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-01-11T10:48:04Z-
dc.date.available2022-01-11T10:48:04Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/601-
dc.description.abstractЗнаннєвий компонент: учень називає суттєві ознаки понять, що зустрілися при вивченні теми. Наводить приклади приодних і штучних водойм суходолу у світі та своїй місцевості. Знає, розуміє і пояснює природні процеси, що відбуваються з водами суходолу. Діяльнісний компонент: учень позначає на контурній карті і показує на фізичній карті водні обєкти. Ціннісний компонент: оцінює роль води для життя і господарської діяльності людей. Робить висновки про необхідність охорони та збереження води. Застосовані методи і прийоми організації освітньої діяльності: Методи: формування пізнавального інтересу; самостійна робота і робота під керівництвом учителя; наочні, візуальні, аудіовізуальні, організація та здійснення логічних і розумових операцій; практичні ; евристичний. Прийоми: створення ситуації зацікавленості; створення ситуації успіху; порівняння, створення ситуації новизни; забезпечення сприятливої морально - психологічної атмосфери; заохочення; асоціації, показ схем, відеоматеріалів; виявлення причинно - наслідкових звязків; кроссенс.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectгеографіяuk_UA
dc.subject6 класuk_UA
dc.subjectводи суходолуuk_UA
dc.subjectприродні води суходолуuk_UA
dc.subjectштучні води суходолуuk_UA
dc.subjectводний об'єктuk_UA
dc.subjectохорона та збереження водиuk_UA
dc.titleВоди суходолуuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
dc.typeПлакатuk_UA
dc.typeІнтерактивна розробкаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.