Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/599
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТихоненко, Людмила Олексіївна-
dc.date.accessioned2022-01-11T08:33:36Z-
dc.date.available2022-01-11T08:33:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/599-
dc.description.abstractУчні виявляють ознаки: біологічної та соціальної сутності людини в людських спільнотах; називають біологічні науки, що вивчають людину; оперують термінами: біосоціальна природа людини; пояснюють: місце людини в системі органічного світу; особливості біологічної природи людини та її соціальної сутності; характеризують методи дослідження організму людини; висловлюють судження: про організм людини як біологічну систему; Методи і прийоми організації освітньої діяльності: інформативно-рецептивні(бесіда, робота з підручником, схемами, картами, таблицями); репродуктивні (робота в парах, виконання лабораторного дослідження); навчально-пошукові; навчально-дослідницькіuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectбіологія і екологіяuk_UA
dc.subject6 класuk_UA
dc.subjectохорона довкілляuk_UA
dc.subjectбіосоціальна природа людиниuk_UA
dc.subjectбіологічна системаuk_UA
dc.subjectмісце людини в системі органічного світуuk_UA
dc.subjectбіологічна сутність людиниuk_UA
dc.subjectсоціальна сутність людиниuk_UA
dc.titleОхорона довкілляuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
dc.typeІлюстраціяuk_UA
dc.typeФотографічний твірuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
dc.typeТестuk_UA
dc.typeНавчальне відеоuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.