Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/591
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемочко, Лариса Петрівна-
dc.date.accessioned2022-01-11T08:31:44Z-
dc.date.available2022-01-11T08:31:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/591-
dc.description.abstractПісля вивчення теми здобувач освіти: Діяльністний компонент: розпізнає (на малюнках, фотографіях, муляжах): - органи дихання; порівнює: - різницю складу повітря, що вдихається й видихається; - газообмін у легенях і тканинах; встановлює взаємозв’язок: будови та функцій органів дихання; застосовує знання для: - профілактики захворювань органів дихання Знаннєвий компонент: оперує термінами: - дихання, повітроносні шляхи, легені, газообмін, життєва ємність легень називає: - етапи дихання; - органи дихання; - хвороби органів дихання; характеризує: - процес утворення голосу та звуків мови; - процеси газообміну в легенях і тканинах; - процеси вдиху та видиху; - життєву ємність легень; - нейрогуморальну регуляцію дихальних рухів; пояснює: - значення дихання; - вплив навколишнього середовища на дихальну систему висловлює судження: - щодо значення знань про функції та будову дихальної системи для збереження здоров’я; усвідомлює: негативний вплив куріння на органи диханняuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectбіологія і екологіяuk_UA
dc.subject8 класuk_UA
dc.subjectоргани диханняuk_UA
dc.subjectгазообмінuk_UA
dc.subjectлегеніuk_UA
dc.subjectповітроносні шляхиuk_UA
dc.titleДиханняuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біологія_Екологія_Дихання 8 клас - Лариса Демочко.docx36,66 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.