Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/526
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстапенко, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2021-11-03T08:34:00Z-
dc.date.available2021-11-03T08:34:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/526-
dc.description.abstractНа сьогоднішній день значно зросла необхідність формування у дітей навичок сприйняття різноманітної візуальної інформації, її усвідомлення і уявного оперування. Для повноцінної роботи з візуальною інформацією необхідні спеціальні знання, вміння та навички. Широкі можливості їх набуття відкриваються на уроках креслення, зокрема, під час вивчення теми "Читання креслення". У роботі представлений аналіз методики викладання цієї теми у працях науковців та особистий досвід автора.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectкресленняuk_UA
dc.subjectаналіз графічних зображеньuk_UA
dc.subjectчитання кресленняuk_UA
dc.subjectпросторові геометричні тілаuk_UA
dc.subjectалгоритм аналізу просторових тілuk_UA
dc.subjectметодика викладання кресленняuk_UA
dc.titleЧитання креслення та аналіз геометричної форми предметаuk_UA
dc.typeІншеuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Технології”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Читання креслення та аналіз геометричної форми предмета.docx200,59 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.