Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/512
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шеін, Галина Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-30T10:33:18Z | - |
dc.date.available | 2021-09-30T10:33:18Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/512 | - |
dc.description | Дана робота присвячена впровадженню квесту ,що поєднує в собі ідеї проектного методу та ігрових технологій.Оскільки перед сучасною освітою стоїть завдання пошуку нових видів і форм організації роботи з учнями, то впровадження технології квесту в практику роботи шкільного закладу є одним із можливих рішень проблеми розвитку самостійного критичного і творчого мислення. | uk_UA |
dc.description.abstract | Квест – технологія, як один з видів проектної діяльності учнів , вносить в уроки математики елементи неординарності, щодня показує прикладне значення предмету, пробуджує пізнавальний інтерес дітей. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | Квест | uk_UA |
dc.title | Квест - урок, як одна з форм навчальної та пізнавальної діяльності учнів | uk_UA |
dc.type | Звіт | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Математика” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Урок -квест.docx | 988,32 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.