Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/512
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШеін, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-09-30T10:33:18Z-
dc.date.available2021-09-30T10:33:18Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/512-
dc.descriptionДана робота присвячена впровадженню квесту ,що поєднує в собі ідеї проектного методу та ігрових технологій.Оскільки перед сучасною освітою стоїть завдання пошуку нових видів і форм організації роботи з учнями, то впровадження технології квесту в практику роботи шкільного закладу є одним із можливих рішень проблеми розвитку самостійного критичного і творчого мислення.uk_UA
dc.description.abstractКвест – технологія, як один з видів проектної діяльності учнів , вносить в уроки математики елементи неординарності, щодня показує прикладне значення предмету, пробуджує пізнавальний інтерес дітей.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectКвестuk_UA
dc.titleКвест - урок, як одна з форм навчальної та пізнавальної діяльності учнівuk_UA
dc.typeЗвітuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Математика”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Урок -квест.docx988,32 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.