Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/499
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хроленко, Тамара Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-21T11:17:43Z | - |
dc.date.available | 2021-09-21T11:17:43Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/499 | - |
dc.description.abstract | Цілі уроку: - закріпити знанння учнів про класифікацію трикутників; - вдосконалювати вміння розв'язувати задачі на обчислення периметра трикутника; - виховувати взаємоповагу, здорове суперництво, акуратність в записах, працьовитість, інтерес до математичних знань, уміння вислухати інших, активність, дисциплінованість, самостійність; - розвивати пізнавальну діяльність, зорово-слухову пам'ять, увагу, логічне мислення, вміння орієнтуватися в нестандартних ситуаціях, кмітливість, навички творчої роботи, комунікативні і соціальні компетенції. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | трикутник | uk_UA |
dc.subject | задачі на краєзнавчу тематику | uk_UA |
dc.subject | геометрія | uk_UA |
dc.subject | 7 клас | uk_UA |
dc.subject | види трикутників | uk_UA |
dc.subject | логіка | uk_UA |
dc.subject | креативність | uk_UA |
dc.subject | задачі практичного змісту | uk_UA |
dc.title | Трикутник та його види | uk_UA |
dc.type | Розробка уроку | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Математика” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Хроленко_Т_геометрія_7.doc | 74 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.