Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/499
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХроленко, Тамара Іванівна-
dc.date.accessioned2021-09-21T11:17:43Z-
dc.date.available2021-09-21T11:17:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/499-
dc.description.abstractЦілі уроку: - закріпити знанння учнів про класифікацію трикутників; - вдосконалювати вміння розв'язувати задачі на обчислення периметра трикутника; - виховувати взаємоповагу, здорове суперництво, акуратність в записах, працьовитість, інтерес до математичних знань, уміння вислухати інших, активність, дисциплінованість, самостійність; - розвивати пізнавальну діяльність, зорово-слухову пам'ять, увагу, логічне мислення, вміння орієнтуватися в нестандартних ситуаціях, кмітливість, навички творчої роботи, комунікативні і соціальні компетенції.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectтрикутникuk_UA
dc.subjectзадачі на краєзнавчу тематикуuk_UA
dc.subjectгеометріяuk_UA
dc.subject7 класuk_UA
dc.subjectвиди трикутниківuk_UA
dc.subjectлогікаuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectзадачі практичного змістуuk_UA
dc.titleТрикутник та його видиuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Математика”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хроленко_Т_геометрія_7.doc74 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.