Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/497
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГулега, Світлана Андріївна-
dc.date.accessioned2021-09-21T08:55:22Z-
dc.date.available2021-09-21T08:55:22Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/497-
dc.description.abstractповторити властивості рівнобедреного трикутника; формувати вміння розв’язувати задачі прикладного характеру на знаходження кутів, периметру рівнобедреного трикутника; розвивати логічне та креативне мислення, літературні навички складання казкового твору; формування ключових компетентностей: математичної: розвивати уміння оперувати числовою інформацією, геометричними об’єктами на площині; розв’язувати задачі, зокрема практичного змісту; будувати і досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об'єктів; використовувати математичні методи у життєвих ситуаціях; уміння вчитися: розвивати вміння планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників, розвивати пізнавальний інтерес; комунікативної: розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання з використанням математичних термінів; ініціативність і підприємливість: розвивати уміння вирішувати життєві проблеми, аналізувати оптимальні рішення; використовувати критерії практичності з метою вибору найкращого рішення.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectгеометріяuk_UA
dc.subject7 класuk_UA
dc.subjectрівнобедрений трикутникuk_UA
dc.subjectзадачі прикладного характеруuk_UA
dc.subjectпериметрuk_UA
dc.subjectскладання казкового творуuk_UA
dc.titleРівнобедрений трикутникuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Математика”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гулега _С_А_геометрія_7.docx909,91 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.