Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/486
Назва: Корекційно-розвиткова програма формування творчого мислення, уяви, креативності старших дошкільників в рамках психологічної підготовки до щколи та реалізації творчого потенціалу в навчальній діяльності в умовах НУШ
Автори: Родік, Тетяна Станіславівна
Ключові слова: ставлення
розвиток
гра
творчість
креативність
дошкільний вік
Г. С. Альтшуллер
винахідництво
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Програма містить 9 комплексних занять тренінгово-ігрового формату на розвиток творчого мислення, уяви, креативності в сензетивний період для старших дошкільників, як передумови успішної реалізації творчого потенціалу та навчання в НУШ. Застосовані: методи Теорії розв’язання винахідницьких завдань Г. С. Альтшуллера, адаптовані для дошкільників; ігри на розвиток творчої уяви, вправи на розвиток творчого мислення, вправи на встановлення позитивної психологічної атмосфери, формування почуття належності до групи, формування ставлення до інших людей як до партнерів, розвиток навичок емпатії, підкріплення позитивної самооцінки, вміння отримувати задоволення від обміну емоціями і почуттями, розширення поведінкового репертуару успішної людини. Адресовано психологам, вихователям закладів дошкільної освіти.
Опис: Рекомендовано до використання в закладах освіти області експертною комісією з експертизи психологічного, соціологічного інструментарію при навчально-методичному кабінеті психологічної служби ПОІППО ім. М. В. Остроградського (протокол № 26 від 28.05.2020). Схвалено педагогічною радою центру розвитку дитини (днз) №26 Кременчуцької міської ради Полтавської області, протокол №3 від 18.02.2018.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/486
Розташовується у зібраннях:СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.