Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/477
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТокаренко, Неля Петрівна-
dc.date.accessioned2021-09-13T14:41:00Z-
dc.date.available2021-09-13T14:41:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/477-
dc.description.abstractУ навчально-методичному кейсі розкрито особливості розвитку дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, висвітлено шляхи адаптації освітнього середовища, модифікації навчальних програм та матеріалів, розміщено поради щодо створення позитивного мікроклімату для всіх учасників освітнього процесу. Зміст кейсу має опис досвіду роботи педагогічних працівників ІРЦ, вчителя, асистента вчителя, вчителя-дефектолога, практичного психолога ЗЗСО. Кейс адресовано педагогам закладів освіти, методичним працівникам, слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників, студентам педагогічних закладів вищої освіти, батькам, представникам громадських організацій з метою подальшого розвитку інклюзивного навчання в закладах дошкільної та загальної середньої освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectінтелектуальний розвитокuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.subjectінклюзивне освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectінтелектuk_UA
dc.titleЕлектронний навчально-методичний кейс "Моделювання інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами: порушення інтелектуального розвитку"uk_UA
dc.typeКнигаuk_UA
Розташовується у зібраннях:БІБЛІОТЕКА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кейс Токаренко Н.П. (травень 2021).pdf2,26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.