Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/477
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Токаренко, Неля Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-13T14:41:00Z | - |
dc.date.available | 2021-09-13T14:41:00Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/477 | - |
dc.description.abstract | У навчально-методичному кейсі розкрито особливості розвитку дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, висвітлено шляхи адаптації освітнього середовища, модифікації навчальних програм та матеріалів, розміщено поради щодо створення позитивного мікроклімату для всіх учасників освітнього процесу. Зміст кейсу має опис досвіду роботи педагогічних працівників ІРЦ, вчителя, асистента вчителя, вчителя-дефектолога, практичного психолога ЗЗСО. Кейс адресовано педагогам закладів освіти, методичним працівникам, слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників, студентам педагогічних закладів вищої освіти, батькам, представникам громадських організацій з метою подальшого розвитку інклюзивного навчання в закладах дошкільної та загальної середньої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | інтелектуальний розвиток | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | інтелект | uk_UA |
dc.title | Електронний навчально-методичний кейс "Моделювання інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами: порушення інтелектуального розвитку" | uk_UA |
dc.type | Книга | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | БІБЛІОТЕКА |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кейс Токаренко Н.П. (травень 2021).pdf | 2,26 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.